savoy mars betnano celta lord

Kanal 1

nerobahis

ngs
nano
✅ GÜVENİLİR BAHİS SİTELERİ ✅
30 ₺ Üyelik Bonusu
⭐⭐Ücretsiz⭐⭐
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
⭐⭐Ücretsiz⭐⭐
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar

Yayın eğer giderse?
  • 1-2 dakika bekledikten sonra yayın içerisinde bulunan "yenile" butonuna tıklayıp yayının açılmasını bekleyiniz.
  • İzlediğiniz yayın gitmiş ve yenilediğinizde gelmiyorsa, izlediğiniz maçın alternatif yayınlarını deneyebilirsiniz.
  • Eğer yayınlarda kesintiler oluyorsa büyük ihtimalle sizden kaynaklıdır yayınları izlemek için bağlantı hızınızın minimum 3mpbs olması gerekmektedir. Bunun altındaysa donmalar yaşayabilirsiniz.

Bunun dışında yaşadığınız sorunları chat üzerinden bize bildirebilirsiniz.
Bize destek olmak istiyorsanız yapacağınız en iyi şey bu yayını sosyal medya hesaplarınızda arkadaşlarınız ile paylaşmaktır.


Yorum Gönderme

165 Yorumlar

  1. mitroglounun ayağına top dokunmadı daha

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. lan az önce türkçeydi
      şimdi rusça oldu

      Sil
    2. Oynuyormu aq o😂😂😂

      Sil
    3. çok güzel hele fenerin maçı

      Sil
    4. senin ben galatasari tutan beynini kufredecektimde zaten galatasrayi tutan bi insanin beni olmadigi ocin

      Sil
    5. annene selam soyle o zaman koçum

      Sil
    6. Müzik ismi ne bilen varmı

      Sil
    7. Bı sizde beyin var zaten amg

      Sil
    8. konusmayı öğren amına kodumun köylüsü

      Sil
    9. ayyynen suan ztn 2 1 gs yenılıoooo

      Sil
    10. Herkez istediği takımı tutar ağlama gs önde

      Sil
    11. Herkez istediği takımı tutar ağlama gs önde

      Sil
    12. Gs den başka takım tutanda akıl yoktur

      Sil
    13. Hasiktir lan yavşak

      Sil
    14. bak 3 1 gs yeniyo oç

      Sil
  2. Bu gs yenerse bu gun bjkli olarak sevinecem

    YanıtlayınSil
  3. 65. dakikada golümüz var ha

    YanıtlayınSil
  4. 1dakika görüntü 5 dakika donma...

    YanıtlayınSil
  5. Beşiktaş kazanacak 2-1
    Goller
    Onyekuru

    Burak

    Ljaic/kagawa

    YanıtlayınSil
  6. abi bu ne ya habire sarı kart faul anlamadım gitti nasıl bir maçsa

    YanıtlayınSil
  7. banımı açarmısın canım rednac cım

    YanıtlayınSil
  8. #EMİNE BULUT YAZIYOR SADECE AÇILMIYOR

    YanıtlayınSil
  9. yayın çok ama çok donuyor geçen sene yoktu böylebişey admin sıkıntı nerde?

    YanıtlayınSil
  10. @kabal benim banı aç rednac banladı mk

    YanıtlayınSil
  11. @kabal kanka sen açamıyor musun banı mk delirdim yazamıyorum lişadfhgilşsgflşjfgj

    YanıtlayınSil
  12. lan bir bana bakın delirdim mk :D D:

    YanıtlayınSil
  13. Yanıtlar
    1. https://www.instagram.com/p/CE34CdQFCqAcbJ9Ch9F_Qv6gDJ9LbTKmhmRJL00/?igshid=201x136dznta

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Seni sevmiyorum fener bahçe

      Sil
    2. tabi sen anlamassın fenerbahçenin ne kadar iyi olduğunu

      Sil
  15. BİZE MAÇLARI SEYRETTİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlayınSil
  16. sıte sohbetıne koyduğunuz admınler neden hepsı fb dusmanı

    YanıtlayınSil
  17. Aq 9 kişilik takıma yenişecekti

    YanıtlayınSil
  18. Seri çıkar taylani al omeri çıkar onyekuruyu al

    YanıtlayınSil
  19. ananızı siktikmişiiiii.ç.ş

    YanıtlayınSil
  20. banı aç ya bos yere ban atıyon

    YanıtlayınSil
  21. Gevezesiniz lan hepiniz o.ç

    YanıtlayınSil
  22. ananızı sikeyim bu nasıl maç

    YanıtlayınSil
  23. lan ekrandakı yazı yı kaldırın

    YanıtlayınSil
  24. Galatasarayın yerine neden beşiktaş macı veriliyo

    YanıtlayınSil
  25. Amk orusbulari ne is yapiyorsunuz

    YanıtlayınSil
  26. kanal 1 aciyorsun donuyor bu nedir adminler ney icin var burda

    YanıtlayınSil
  27. Fener Gine galataya saplıyor😂

    YanıtlayınSil
  28. Yav amk çıkın şurdan izliyelim amk

    YanıtlayınSil
  29. Galayasaray içinden gecti fenerin

    YanıtlayınSil
  30. Abicim ses mactan once gelio nolur duzeltin

    YanıtlayınSil
  31. Site önerirmisiniz ben asya

    YanıtlayınSil
  32. ersun hocam çok kaliteli bir ekip bulmuşun h
    ayırlı olsun hocam

    YanıtlayınSil
  33. şike yapana ödül olsaydı fener oskar alırdı

    YanıtlayınSil
  34. fenere her zaman yuh yuh yuh şikeciler ulan hiçmi vicdanınız yok yazıklar olsun soruyorum ama siz de vicdan olmadıhı için benim elimden hiç bir şey gelmez o sizin mallıhınız

    YanıtlayınSil
  35. Beşiktaş alacak galata bişey bilmezzz

    YanıtlayınSil
  36. BERBAT YAYIN ALLAH BELANIZI VERSIN

    YanıtlayınSil
  37. Şerefsizler ilk yari bitti yazıklar olsun şu yayına bak

    YanıtlayınSil
  38. Amq yayını niye yok link atıyor indirtiyorsunuz çalışmıyor bu ne terbiyesizlik

    YanıtlayınSil
  39. yapacağınız yayının anasını sikeyim

    YanıtlayınSil
  40. inş açılmamak üzere kapatırlar sizi

    YanıtlayınSil
  41. yayından yazıyı kaldır artık

    YanıtlayınSil
  42. Yayın açilmiyo başı asiye varmi

    YanıtlayınSil
  43. Bunu okuyan herkesin anasını sikeyim

    YanıtlayınSil
  44. SIKICEM YAYININIZIN AMQ HABIRE DONUYO AMQ

    YanıtlayınSil
  45. Béşiktaşın bu rahatlığı beşiktaşı adeta zafer sarhoşluğuna itmiş bir vaziyettrdir galatasaray pes etmez bu maçta besiktaşa geren dersi verecektir

    YanıtlayınSil
  46. boş yayın sürekli gidiyor açılmıyor

    YanıtlayınSil
  47. Yayın yok aq aq hepiniz mk koum

    YanıtlayınSil
  48. verecegınız yayını sıkeyım donuyor amk

    YanıtlayınSil
  49. böyle yayını ta amk donup duruyo amk

    YanıtlayınSil
  50. zolofot 360 ne aq o çıkıyo 2 de bi

    YanıtlayınSil